пʼятниця, 16 жовтня 2015 р.

Увага, конкурс!

  Учні Камянської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 прийняли участь в конкурсі на створення дитячої пісні-гімну. В першому етапі конкурсу прийняли участь: учениця 6-А класу Діана Геріх, учениця 5 - Б класу Іванна Билина, учень 5 - В класу Ростислав Юрик.


«Щасливе дитинство»
Слова Діани Геріх, учениці 6 –А класу Кам’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

Щасливе дитинство – це тепла хатина
В якій у любові зростає дитина.
Це мамина пісня, татова казка,
Любов сімї, Господня ласка.

Щасливе дитинство – це друзів багато,
З якими дні минають яскраво.
Це щедрі сюрпризи, здійснені мрії,
Казкові бажання і щирі надії.

Щасливе дитинство – це подорожей край
На море, в ліс, на хутір, в гай.
Щасливе дитинство – це рідний край
Люби його і поважай!

Щасливе дитинство – в щасливій родині.
Яка все найкраще віддасть дитині.
Благаєм, дорослі, зробіть все можливе
Щоб наше дитинство було щасливе!




«Гімн дитинству»
Слова Іванни Билини, учениці 5 - Б класу Кам’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

1 куплет
Я живу в Україні квітучій,
Це моя Батьківщина свята,
Це дніпровські могутнії кручі,
Це родючі сади і поля.

Приспів:
Україно моя, Україно!
Ти дитинство моє золоте,
І вклонюся тобі я уклінно,
Вірю щиро в майбутнє твоє!

2 куплет
Тут коріння моє і родина,
Я щаслива, що в мене ти є,
Що імя твоє – то Україна,
Що наснагу в житті ти даєш.

Приспів.

3 куплет
В боротьбі ти стаєш ще сильніша
Нам, нащадкам, ти твориш добро.
Ти для мене земля найсвятіша,
Бо від тебе іскриться добро.

Приспів.



"Моє дитинство"
Слова Ростислава Юрика, учня 5 - В класу Кам’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

Моє дитинство в мальвах босоніж,
у росах і ранковім сонці.
Моє дитинство як палітра кольорів
яскраве, незабутнє й чисте.

Не поспішай дитинство, зачекай,
зажди ще мить, ну хоч одну хвилинку.
Куди тікаєш ти, моє дитинство золоте,
невже тепер побачу я тебе лиш на картинках.

Моє дитинство у бабусиних казках,
у пряниках медових і рибалці з дідом.
Моє дитинство в пісні солов'я,
а ще у барвах ніжно-веселкових.

Не поспішай дитинство, зачекай,
дай ще на мить відчути радість мрії.
Бо кожен з нас бажання загадав,
щоб всі зростали в радості і мирі.

Немає коментарів:

Дописати коментар